۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶

خالد مشعل: نبرد فلسطین، نبرد جهان اسلام و جهان عرب است

خالد مشعل: نبرد فلسطین، نبرد جهان اسلام و جهان عرب است

رئیس حماس در خارج اعلام کرد که نبرد با صهیونیست‌ها به اوج رسیده و صهیونیست‌ها تلاش دارند که پیروز این نبرد باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج در سخنان خود در دومین کنفرانس مجازی کارآفرینان فلسطینی اعلام کرد: کابینه رژیم صهیونیستی از طریق راستگرایان افراطی کابینه خود رفتار نژادپرستانه خود در قبال ملت فلسطین را به نمایش می‌گذارد و با تمام توان خود تلاش دارد مسجدالاقصی را از نظر زمان‌بندی و مکان‌های حضور میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان تقسیم کند.

خالد مشعل با اشاره به نبرد «شمشیر قدس» افزود: غزه با این نبرد به یاری زوار مسجدالاقصی آمد و پیغام اینکه شمشیر قدس غلاف نشده است را به صهیونیست‌ها رساند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند به تضعف امت اسلام وامت عربی ادامه دهند و مطامع خود را در منطقه و به ویژه فلسطین اشغالی پیش ببرند.

او در رابطه با نبرد شمشیر قدس ادامه داد: اتحاد مقاومت در موشک‌باران اراضی اشغالی از مناطق مختلف، جهت حمایت از مسجدالاقصی صهیونیست‌ها را نگران کرد.

وی با اشاره به نبرد پنج روزه غزه افزود: اتحاد جهاد اسلامی و حماس از طریق اتاق عملیات مشترک در میدان نبرد به نمایش گذاشته شد.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس: همه امت اسلام در برابر قدس مسئول هستند

صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنان خود در دومین کنفرانس مجازی کارآفرینان فلسطینی اعلام کرد: اطمینان داریم که امت و ملت ما پاسخ اهانت‌های صهیونیست‌ها به پیامبر اکرم و یورش به مسجدالاقصی را خواهند داد. در حالی که مقاومت در حال اتحاد و یکپارچگی است، اختلافات دشمنان ما در حال افزایش است و این اختلافات مقدمه فروپاشی آنان است.

العاروری افزود: رژیم صهیونیستی با تصویب افزایش شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس در تلاش است توازن جمعیتی این مناطق را بر هم بزند و جمعیت صهیونیست‌ها را افزایش بدهد.

العاروری همه امت اسلام را در برابر قدس مسئول دانست و از علما و امت اسلام خواست که از هیچ تلاشی برای کمک به قدس و مسجدالاقصی فروگذار نکنند؛ چرا که کمک‌ها و تلاش‌های امت اسلام بر رفتار صهیونیست‌ها اثرگذار است و صهیونیست‌ها به دنبال فرصتی هستند تا از غفلت امت اسلام برای سیطره بر قدس استفاده کنند.

کد خبر 5784757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Dvvg IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      0 0
      نبرد را شروع کن ببینیم چطوری میجنگی؟انجام بده.(وسط میدون جنگ حوصله ام سر رفت)